OPCJE PRZEGLĄDANIA
Oleje przekładniowe do manualnych skrzyni biegów
* K2 MATIC 75W-90 olej przekładniowy syntetyczy GL-5 opak.1L
K2 MATIC 75W-90 GL-5 opak. 1L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany z wykorzystaniem najnowszej technologii "NANOTECH".
CHARAKTERYSTYKA:
* Dzięki wyselekcjonowanym, wysokiej jakości pakietom dodatków, olej posiada znakomitą wytrzymałość filmu olejowego.
* Zapewnia doskonałe własności...
CENA:
38,00 PLN
Castrol Transaxle (TAF-X) 75W90 0,5L
Castrol Syntrans Transaxle (TAF-X) 75W90 opak. 0,5L
(wcześniejsza nazwa: Castrol TAF-X 75W90)
Syntetyczny olej przekładniowy zalecany do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną
ZASTOSOWANIE:
Zalecany do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną, zarówno do układów przednio- jak i tylnonapędowych....
CENA:
55,00 PLN
HIPOL GL-5 75W90 SemiSyntetic 1L
HIPOL GL - 5 75W/90 1l
Charakterystyka
Uniwersalny, półsyntetyczny olej do przekładni samochodowych.
Zastosowania
Wielosezonowy olej półsyntetyczny do stosowania w przekładniach, szczególnie hipoidalnych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów
oraz innych pojazdach, maszynach,...
CENA:
64,00 PLN
Castrol Transaxle (TAF-X) 75W90 1L
Castrol Syntrans Transaxle (TAF-X) 75W90 opak. 1L
(wcześniejsza nazwa: Castrol TAF-X 75W90)
Syntetyczny olej przekładniowy zalecany do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną
ZASTOSOWANIE:
Zalecany do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną, zarówno do układów przednio- jak i tylnonapędowych....
CENA:
92,00 PLN
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 1L
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140
W pełni syntetyczny olej do przekładni zębatych hipoidalnych, opracowany do użytku w mechanizmach różnicowych konwencjonalnych i o ograniczonym poślizgu. Wykazuje wysoką wydajność w samochodach wyczynowych wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu.
Zatwierdzony do użytku w samochodach sportowych...
CENA:
113,00 PLN
Olej przekładniowy GL-4 80W90 1L
Olej przekładniowy GL-4 80W/90 opak. 1L
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.
Zastosowania:
Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń...
CENA:
12,00 PLN
HIPOL GL-4 80W90 1L
HIPOL GL-4 80W90 5L
Charakterystyka
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń
Zastosowania
Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz...
CENA:
21,00 PLN
Olej przekładniowy GL-4 80W90 5L
Olej przekładniowy GL-4 80W/90 opak. 5L
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.
Zastosowania:
Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń...
CENA:
67,40 PLN
Olej przekładniowy GL-4 80W90 20L
Olej przekładniowy GL-4 80W/90 opak. 20L
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.
Zastosowania:
Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń...
CENA:
248,90 PLN
Castrol Manual EP 80W 1L
Castrol EP Manual 80W opak. 1L
Mineralny olej przekładniowy zawierający aktywne dodatki EP, o wysokiej wytrzymałości.
ZASTOSOWANIE:
Castrol EP może być stosowany we wszystkich mechanicznych skrzyniach biegów, które wymagają oleju przekładniowego wg API GL-4.
Należy przestrzegać zaleceń producenta przekładni i w związku z tym nie stosować w...
CENA:
31,00 PLN
HIPOL 6 (GL-4) 5L
HIPOL - 6 (GL-4) 5L
Olej przekladniowy do mechanicznych przekładni samochodów ciężarowych
Charakterystyka
Olej Hipol® 6 do przekładni samochodowych produkowany jest w oparciu o wysokorafinowane mineralne oleje bazowe, zawierają w swoim składzie dodatki polepszające własności smarne oraz pakiet wysokiej jakości dodatków uszlachetniających o...
CENA:
98,00 PLN
HIPOL 15F (GL-5) 85W90 1L
HIPOL - 15 F SAE 85W90 1L
Charakterystyka
Mineralny olej do przekładni samochodowych posiadający bardzo dobre własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkorozyjne i przeciwpienne.
Zastosowania
Przeznaczony jest do smarowania tylnych mostów oraz przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj....
CENA:
22,00 PLN
HIPOL 15F (GL-5) SAE 85W/90 5L
HIPOL - 15 F SAE 85W90 5L
Charakterystyka
Mineralny olej do przekładni samochodowych posiadający bardzo dobre własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkorozyjne i przeciwpienne.
Zastosowania
Przeznaczony jest do smarowania tylnych mostów oraz przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj....
CENA:
99,00 PLN
Shell SPIRAX A LS 90 1L - wycofana poj. 1L
Shell SPIRAX A LS-90w opak.1L został wycofany.
Aktualnie dostęny jest Spirax S2 AL S 90 tylko w opakowaniach 20 lt oraz 209 lt
Najwyższej jakości olej przekładniowy do wysoko obciążonych przekładni.
Odpowiedni także do przekładni hipoidalnych.
Wysokiej jakości oleje do...
CENA:
29,74 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.
DURABLEND 75W90 (GL-5) 1L /Valvoline/
VALVOLINE Durablend 75W-90 opak. 1L
Najwyższej jakości przekładniowy olej w 100% SYNTETYCZNY.
ZASTOSOWANIE:
Może być stosowany we wszystkich (hipoidalnych) skrzyniach biegów i zblokowanych układach napędowych typu transaxle, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego typu API GL-5. Zapewnia znakomitą ochronę we...
CENA:
37,20 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.
Synchronizowane skrzynie biegów wymagają zwykle olejów przekładniowych o klasie API GL-4 i SAE od 80W do xxW-90.
Częstym przypadkiem jest zalecenie używania oleju ATF w klasie min. Dexron IID lub GM typ A, Suffix A. Stosowanie oleju przekładniowego klasy API GL-5 w skrzyniach, w których producent zaleca tylko GL-4 może powodowac korozję chemiczną stopów metali kolorowych, np. brązowych synchronizatorów. Wyjątek stanowiąoleje przekładniowe spełniające jednocześnie wymagania GL-4 i GL-5.
Jeśli chodzi o skrzynie rozdzielcze większość producentów przewiduje taki sam olej, jak w głównej skrzyni biegów. Zwykle do tej samej skrzyni można stosować dwa, trzy różne oleje, np.- 75W-90 GL4/GL-5, 80W GL-4 lub 75W-90 GL-4/GL-5, 80W-90 GL4, czy też 75W-90, ATF Dexron IID lub 10W-40, Dexron IID itp. Decyzja o zastosowaniu konkretnego oleju przekładniowego powinna byc uzależniona od sposobu
wykorzystania pojazdu, pory roku oraz częstości wymian oleju.
Częstym przypadkiem jest zalecenie używania oleju ATF w klasie min. Dexron IID lub GM typ A, Suffix A. Stosowanie oleju przekładniowego klasy API GL-5 w skrzyniach, w których producent zaleca tylko GL-4 może powodowac korozję chemiczną stopów metali kolorowych, np. brązowych synchronizatorów. Wyjątek stanowią