OPCJE PRZEGLĄDANIA
Oleje przekładniowe do skrzyń automatycznych i wspomagania
HIPOL ATF IID (Dexron IID) 1L
HIPOL ATF II D 1l
Charakterystyka
Hipol ATF II D mineralny olej do automatycznych przekładni samochodowych
Zastosowania
Wysokiej jakości, mineralny olej Hipol ATF II D przeznaczony jest do
stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent...
CENA:
18,90 PLN
PRESTONE Płyn do układu kierowniczego z uszczelniaczem 355ml
PRESTONE PŁYN DO UKŁADU KIEROWNICZEGO Z USZCZELNIACZEM 355ml
Płyn Prestone z uszczelniaczem pozwala na utrzymanie układu wspomagania kierownicy w doskonałym stanie. Dzięki zastosowanie formuły „Stop Leak” likwiduje wycieki płynu z układu wspomagania oraz zapobiega ich powstawaniu. Zalecany do wszystkich typów samochodów.
Można stosować...
CENA:
22,20 PLN
PRESTONE Płyn do układu kierowniczego z uszczelniaczem 946ml
PRESTONE PŁYN DO UKŁADU KIEROWNICZEGO Z USZCZELNIACZEM 946ml
Płyn Prestone z uszczelniaczem pozwala na utrzymanie układu wspomagania kierownicy w doskonałym stanie. Dzięki zastosowanie formuły „Stop Leak” likwiduje wycieki płynu z układu wspomagania oraz zapobiega ich powstawaniu. Zalecany do wszystkich typów samochodów....
CENA:
41,00 PLN
Mobil ATF 220 (Dexron IID) 1L
Mobil ATF 220 opak. 1l
Wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID.
Może być również używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych....
CENA:
42,00 PLN
Mobil ATF 320 (Dexron III) 1L
Mobil ATF 320 opak. 1L / dexron III
Mobil ATF 320 zaleca się do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów większości samochodów osobowych i użytkowych.
Może być również stosowany do układów wspomagania kierownicy, układów hydraulicznych i niektórych ręcznych skrzyń biegów, gdzie wymaga się stosowania oleju do...
CENA:
46,00 PLN
Castrol ATF Transmax Multivehicle (Dexron III) 1L
Castrol ATF TQ Dexron III opak. 1L
Nowa nazwa: Castrol Transmax Dex III Multivehicle
Olej do przekładni automatycznych, układów hydraulicznych i układów wspomagania kierownicy
ZASTOSOWANIE:
Castrol ATF TQ DIII jest olejem przekładniowym stosowanym w automatycznych skrzyniach biegów w samochodach osobowych i ciężarowych...
CENA:
49,90 PLN
Castrol ATF Multivehicle (JWS 3309)
Castrol ATF Multivehicle opak. 1L
(Wcześniej Transmax E)
Castrol ATF Multivehicle jest olejem do automatycznych skrzyń biegów dedykowany do większości Japońskich aplikacji wymagających wyższego poziomu odporności na wibracje i drgania niż skrzynie pochodzące z Europy i US.
Został opracowany w celu spełnienia wymagań norm JASO 1A Japanese...
CENA:
69,20 PLN
HIPOL ATF IID (Dexron IID) 5L
HIPOL ATF II D 5l
Charakterystyka
Hipol ATF II D mineralny olej do automatycznych przekładni samochodowych
Zastosowania
Wysokiej jakości, mineralny olej Hipol ATF II D przeznaczony jest do
stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent...
CENA:
83,30 PLN
Castrol TRANSMAX DUAL DO SKRZYŃ DSG 1L
Castrol TRANSMAX DUAL DO SKRZYŃ DSG 1L
Syntetyczny olej do przekładni dwusprzęgłowych SAE 75W. Jedyny produkt zatwierdzony do przekładni dwusprzęgłowych europejskich modeli samochodów Ford Volvo , VW, Mitsubishi i Chrysler.
ZASTOSOWANIE:
Olej przekładniowy dla przekładni dwusprzęgłowych (DSG), wyposażonych w podwójne sprzęgło, takich...
CENA:
98,00 PLN
Mobil ATF 220 (Dexron IID) 4L
Mobil ATF 220 opak. 4L
Wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID.
Może być również używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych....
CENA:
162,00 PLN
STP PŁYN DO UKŁADU KIEROWNICZEGO ZE WSPOMAGANIEM
STP PŁYN DO UKŁADU KIEROWNICZEGO ZE WSPOMAGANIEM
WŁAŚCIWOŚCI:
Płyn zabezpiecza przed awariami pompy, spowodowanymi nadmiernym zużyciem, utlenianiem, pienieniem. Zapewnia bezproblemowe działanie układu kierowniczego ze wspomaganiem przy temp. powietrza poniżej 0OC. Spełnia wymagania największych producentów samochodów, takich jak: General Motors,...
CENA:
12,30 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.
Elf MATIC G3 SYN (Dexron III) 0,5L
ELFMATIC G3 SYN opak. 0,5L
Całkowicie syntetycznym olejem do przekładni automatycznych i systemów hydraulicznych.
100% SYNTETYCZNY olej do przekładni automatycznych
Spełnia szereg poniższych norm i homologacji:
GENERAL MOTORS: DEXRON® III; RENAULT: DP0, SU0; FORD: MERCON®; MERCEDES BENZ: arkusz 236.5; MAN: 339 F; ALLISON: C4; NISSAN;...
CENA:
19,90 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.
Castrol ATF TQ-D (Dexron II) 1L
Castrol ATF TQ-Dopak. 1L
Nowa nazwa: Castrol ATF Dex II Multivehicle
Olej do przekładni automatycznych, układów hydraulicznych i układów wspomagania kierownicy
ZASTOSOWANIE:
Specjalny olej przekładniowy do ręcznych skrzyń biegów Mercedes Benz, wspomagania układów kierowniczych i innych napędów...
CENA:
36,70 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.
W automatycznych skrzyniach biegów stosuje sie praktycznie tylko "czerwone" oleje przekładniowe do skrzyń automatycznych typu ATF.
Ważna jest w tym wypadku klasyfikacja jakościowa oleju przekładniowego do skrzyń automnatycznych. Najczesciej określa się ją według norm GM- Dexron. Podstawową klasą oleju przekładniowego do skrzyń automatycznych jest Dexron II z kolejnymi rozszerzeniami D i E oraz Dexron III.
Olej przekładniowy do wspomagania o wyższej klasie mogą zastępować oleje o klasie niższej, ale nigdy odwrotnie. Spotykane sż również inne normy, np. Ford oraz ewentualnie oryginalne normy wytwórców przekładni.
Ważna jest w tym wypadku klasyfikacja jakościowa oleju przekładniowego do skrzyń automnatycznych. Najczesciej określa się ją według norm GM- Dexron. Podstawową klasą oleju przekładniowego do skrzyń automatycznych jest Dexron II z kolejnymi rozszerzeniami D i E oraz Dexron III.
Olej przekładniowy do wspomagania o wyższej klasie mogą zastępować oleje o klasie niższej, ale nigdy odwrotnie. Spotykane sż również inne normy, np. Ford oraz ewentualnie oryginalne normy wytwórców przekładni.