OPCJE PRZEGLĄDANIA
Oleje turbinowe
Olej turbinowy TU - 46 20 L/ kanister
Olej turbinowy TU 46 20 L/kanister
Olej turbinowy TU otrzymywany jest z przeróbki ropy naftowej, selektywnie rafinowany, zawiera w swoim składzie dodatki o charakterze przeciwutleniającym i przeciwkorozyjnym.
Charakteryzuje się:
wysoką odpornością na utlenianie,
bardzo dobrymi własnościami antykorozyjnymi i antyrdzewnymi,...
CENA:
275,40 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.
Olej turbinowy T - 20 180 kg/ beczka 205 L
Olej turbinowy T-20 180 kg/ beczka 205 L
Olej turbinowy T-20 otrzymywany jest z zachowawczej przeróbki ropy naftowej.
Odznacza się dobrą odpornością na emulgowanie i utlenianie.
Zastosowanie:
Olej turbinowy T-20 stosuje się główne:
do obiegowego smarowania łożysk turbin parowych,
do smarowania...
CENA:
2 008,92 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.
Olej turbinowy TU - 46 180 kg/ beczka 205 L
Olej turbinowy TU 46 180kg/ beczka 205 L
Olej turbinowy TU otrzymywany jest z przeróbki ropy naftowej, selektywnie rafinowany, zawiera w swoim składzie dodatki o charakterze przeciwutleniającym i przeciwkorozyjnym.
Charakteryzuje się:
wysoką odpornością na utlenianie,
bardzo dobrymi własnościami antykorozyjnymi i...
CENA:
2 231,50 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.
Oleje turbinowe mają zapewnić niezawodną eksploatację turbin parowych, wiatrowych, gazowych i wodnych.
Receptura olejów turbinowych oparta jest na wysokorafinowanych olejach bazowych, wzbogaconych dodatkami uszlachetniającymi. Posiadają szczególnie wysoką odporność na utlenianie i starzenie, przy jednoczesnym braku skłonności do tworzenia szlamów i osadów. Wysoki wskaźnik lepkości, charakterystyczny dla wszystkich klas lepkości minimalizuje zmiany lepkości oleju w szerokim zakresie temperatur.
Receptura olejów turbinowych oparta jest na wysokorafinowanych olejach bazowych, wzbogaconych dodatkami uszlachetniającymi. Posiadają szczególnie wysoką odporność na utlenianie i starzenie, przy jednoczesnym braku skłonności do tworzenia szlamów i osadów. Wysoki wskaźnik lepkości, charakterystyczny dla wszystkich klas lepkości minimalizuje zmiany lepkości oleju w szerokim zakresie temperatur.