Transol 220 20L
- OPIS
- GWARANCJA
Olej przekładniowy przemysłowy TRANSOL 220 opak. 20L / kanister
Olej do przekładni przemysłowych Transol otrzymywany jest z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawiera bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.
Jakość: ISO 12925-1 CKC
Lepkość: ISO VG: 220
Charakteryzuje się:
- chroni poszczególne części przekładni, tj. koła zębate, łożyska toczne i ślizgowe, przed nadmiernym zużyciem mechanicznym w trakcie eksploatacji,
- zabezpiecza przed korozją elementy konstrukcyjne przekładni wykonane ze stali i metali nieżelaznych przed chemicznym oddziaływaniem aktywnych składników oleju oraz produktów jego utleniania,
- dzięki wysokiej stabilności termooksydacyjnej umożliwia długotrwałą pracę w podwyższonych temperaturach bez utraty swoich właściwości,
- zastosowane dodatki przeciwpienne oraz demulgujące przeciwdziałają obniżeniu własności smarnych oleju wskutek tworzenia się trwałej piany oraz emulsji olejowo-wodnej.
Zastosowanie:
Olej Transol przeznaczony jest do smarowania średnioobciążonych mechanicznych przekładni urządzeń przemysłowych, przenoszących często obciążenia uderzeniowe, np. urządzeń walcowniczych w hutnictwie, maszyn budowlanych, maszyn pracujących w cementowniach, podnośnikach i urządzeniach przeładunkowych w przemyśle okrętowym, w obrabiarkach, w przekładniach turbin parowych i gazowych, w maszynach stosowanych w przemyśle papierniczym oraz w innych urządzeniach, w temperaturach do 100oC, wymagających użycia olejów o zwiększonej wytrzymałości warstwy smarnej na obciążenie (olej zawiera dodatki EP - Extreme Pressure), dobrej stabilności termooksydacyjnej przy zastosowaniu w wyższych temperaturach i dobrych właściwościach przeciwkorozyjnych (względem żelaza i metalinieżelaznych) oraz demulgujących.
Zalety:
Olej Transol może być stosowany w przypadkach, gdy przekładnie narażone są na agresywne działanie środowiska (para wodna, gazy korozyjne), jak również gdy urządzenia narażone są na zmienne temperatury otoczenia (dźwigi, wciągarki, itp.).
Parametry fizyko-chemiczne | ||
Parametry | Jedn. | Wartości typowe |
Lepkość kinematyczna w temperaturze 400C | mm2/s | 212 |
Wskaźnik lepkości | - | 94 |
Temperatura płynięcia | 0C | -25 |
Temperatura zapłonu | 0C | 245 |
Własności smarne · wskaźnik zużycia pod obciążeniem · obciążenie zespawania | daN kG | 46315 |
Zdolność do przenoszenia obciążeń na stanowisku FZG, stopień obciążenia niszczącego, nie niższy niż | - | 11 |
UWAGA: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu. |
Spełnia normy:
DIN 51517 cz. 3-CLP,
US Steel 224,
Agma 250.04,
David Brown S1.53.101